Tack mamma för alla åren. Du är Djupt saknad av oss alla. Skänker tankar och värme om alla glada minnen. Saknar dig vila i frid.
Livet på jorden är ett ögonblick kort.
Man tror man har tid men snart är vi minnen blott.
Rn gång var jag din dotter och du min mor. Det kan inge ta ifrån oss.
Tack för tiden som var.
Vila i frid
Vila i frid mamma
En sista hälsning
Du kommer aldrig mer tillbaka
Och ingen vet vart du gått
Så gärna skulle jag velat resa
Dit du farit, om jag förmått
Att ge dig nånting på vägen
Hålla din hand
Säga ditt namn
Och visa dig vart du ska gå
Där på andra sidan
Där på andra sidan
Dit jag inte kan gå
När du går där på saliga ängar
För dom är saliga det vill jag tro
Kan du höra mig då när jag sjunger?
Där du vilar i sorglöst bo
Jag vill ge dig nånting på vägen
Hålla din hand
Säga ditt namn
Och visa dig vart du ska gå
Där på andra sidan...
Om jag var en fågel
Skulle jag flyga högt över taken
Lämna marken, lämna träden
Och ge mig själv åt vindarna
Jag, om jag var en fågel
Skulle jag flyga längs dina stränder
Var jag vågen i din bränning
Var jag fågeln i ditt bröst
Där på andra sidan ..
sov gott älskade mamma , vi ses
Till min syster, Du var vårt allt. Sov så gott
En gång så dansade du med blommor runtomkring.
Du hade drömmar och mål. Men livet blir inte alltid som man önskar. Finn frid nu bland de dina.
Älskade svärmor, sov gott tills vi ses igen! 🕊️❤️
Vila i frid bästa mamma ❤️ Saknar dig så men du kommer alltid att finnas med oss i våra hjärtan och minnen.
Tack för allt älskade mamma!
Vila i frid
Vila i frid
En sista hälsning
Vila i frid
Vårt varma deltagande
Vårt sista farväl
Du finns i våra hjärtan
Tack för all kärlek och omsorg