Tack för alla fina och trevliga stunder vi haft tillsammans
❤️Du har varit som en släkting/ viktig person för oss i vår familj❤️
Livets slut kan ingen hindra, men vackra minnen kan sorgen lindra." Vila i frid morbror Harry
Mina tankar är hos Eva-Lena & Bosse m familjer ♡
Vila i frid Harry!
Du kommer bli saknad i Solvik Harry ❤️
Du va en riktigt go gubbe ❤️
Sov gott❤️
En sista hälsning
Marianne
Adam o Evelina
Emelie o Michael
Angelica o Peter
m familjer
Tack för alla trevliga o roliga stunder vi fått tillsammans
Anita Weiborg
Gunnar o Marie, Bengt, Kjell o Helen, Karin o Tore m familjer.
En sista hälsning
Harry. Efter ett långt liv har du lämnat oss.
Vi känner stor tacksamhet över att fått lära känna dig och minns med glädje allt du berättat och visat oss och som vi nu kan tänka tillbaka på.
En sista hälsning
Tack för allt Harry!
Du lämnar ett tomrum men
också många fina minnen,
Vila frid!
Tack Harry för alla ljusa minnen !
Vila i frid
Vila i frid
Du va en go gubbe Harry som man alltid blev glad av att träffa.
Kommer bli ett tomrum efter dig i Solvik du är saknad.
Men du kommer leva kvar i våra hjärtan
och vi kommer komma ihåg dig som den glada goa gubben du var.
Sov i ro Harry
Tack för alla fina möten genom åren
I ljust minne bevarad
En sista hälsning
Takk for gode minner
En sista hälsning
En sista hälsning
Tack för alla ljusa minnen
Vila i frid
Vila i frid
I ljust minne bevarad
Jag saknar dig vid sjökanten
En gång när evighetens morgon randas, skönt att då få somna in.
Med stor saknad men i ljust minne bevarad.
En sista hälsning
Tack för alla historier i bandyvärlden och din glädje över alla du tränat och kunde namnge, nu har ditt ljus slocknat i denna värld men ett nytt har tänds där du är, ett ljus som aldrig slocknar.
Du lämnade livet, vi stannade kvar.
Men djupt i vårt hjärta vi gömmer.
Ett rum där Du bor, ty allt Du oss gav.
Vi aldrig, nej aldrig, det glömmer.
En sista hälsning
Vila i frid
En sista hälsning
En sista hälsning
Vila i frid
I ljust minne bevarad