Vila i fred!
Vår sista hälsning.
En sista hälsning Vila i frid
ElvyGustafsson
Tack Ingrid för alla trevliga stunder vi haft tillsammans på brandstationen i Filipstad. Har många härliga minnen därifrån . Vila nu i frid
Livets dag till vila gått
Hjärtat nu sin vila fått
En sista hälsning
Ingrid och Hans! Tack för en väldigt bra start på vårt arbetsliv på brandstationen i Filipstad för ca 45 år sedan. Den goda starten och stöd och råd från er bägge har följt oss genom livet. Fina minnen att tänka tillbaka på. Vila nu i frid tillsammans.
I ljust minne bevarad
Du finns i mitt hjärta