Vila i frid!❤️
Varma tankar till familjen.
En sista varm hälsning och vårt varma deltagande
Vila i frid Elin !
Varma tankar till familjen ..........
Min bästa "Crueltott", det var ju inte så här det skulle bli. Vi skulle ju käfta mot varandra resten av livet och ta ett glas på balkongen i sommar.
Lovar att spela Shania Twain på högsta volym. Kommer sakna dig mycket! Vila i frid 🌷
Elin
När dina steg har tystnat,
finns ändå ekot kvar.
När dina ögon slocknat,
vi alla minnen har.
Vi spar dem i vårt hjärta,
tar fram dem då och då.
Så kommer du för alltid,
att vara här ändå.
Fina Elin, jag kommer sakna dig oerhört. Vila i frid
Vila i frid
En sista hälsning
Sov i ro
En sista hälsning
Vårt varma deltagande
Med vårt allra varmaste deltagande
Mitt varma deltagande till er
En sista hälsning
Med varmt deltagande
Vårt varma deltagande.
Sov i ro
Vila i frid
Vila i frid
Till minne av fina Elin
En sista hälsning
I ljust minne bevarad
Ditt minne lever
Med varmt deltagande