Denna administrationsavgift säkerställer uppföljning av köpet till rätt florist. Det inkluderar godkännande från floristen och vid behov påminnelser till floristen att godkänna beställningen. Avgiften täcker även kundsupport för blomstinköp.
Bästa Emil!
Så mycket minnen och roliga saker som vi gjort och upplevt tillsammans. Med dig mådde man bra och det var aldrig tråkigt. Alltid glimten i ögat och ett härligt skratt.
Vila frid kompis ♥️
Tack för de stunder vi fått dela med dig och din goa familj.
Vi kommer minnas goda nyårsmiddagar,
gitarr och sång i höskrindan på väg till midsommarfirande,
ditt lugn, smittande skratt och dina karaktäristiska röda lockar.
Vila nu i ro i Nangijalas äppeldalar.
Marie, Tony, Pim, Zelda och Rex2026-06-04Barncancerfonden
Det finns ett tjärn med orörd skog
Ett tjärn som ler och ger mig ro
Det finns ett vatten svart som i natt
Det är där jag hämtar kraft
Vi minns Emil med värme
Emil. Du var en synnerligen exceptionell man. Varm, pillemarisk, finurlig, med glimten där och hjärtat grundat på absolut rätt ställe. Jag har älskat så att få ha lärt känna dig genom min vuxna liv, mången fina stunder har det blivit tillsammans med dig och vännerna.
Ett roligt minne är när du - konstnären i kompisgänget - skapade en stämpel, som vi sen använde med UV-stämpelfärg för att planka in ett 20-tal kompisar in i Uppsalas nationsliv under Valborg 2001... Mycket som hände under detta Valborgsfirande; Anna & Markus blev kära, Fyllebo brann, Fia var med oss och många fler därtill. Älskar detta minne bland många.
För mig är du glädjen Emil. Kram till dig fina fina du - och vila i frid. Saknade efter dig är stor.
Emil,
eftertänksamma samtal, rolig dans, fin musik och ett stort generöst hjärta. Vissa människor fortsätter att inspirera långt efter att kontakt och umgänge upphört. Du Emil var en sån, för mig. Minnet är ljust.
Mina tankar går särskilt till Emils familj, så ledsen jag är, att ni inte fick ha kvar Emil längre i era liv.
Till Emils närmsta vänner, jag tänker på er, ta hand om varandra i sorgen.
Vila i frid Emil
Saknaden efter dig är så stor Emil. Konstigt vore annars, har aldrig mött någon annan med den härliga energin och värmen. Ingenting kändes omöjligt när man hade dig med.